'Doręczamy twój sukces'
Polski oddział TNT Express prowadzi szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową.
04.12.2006 07:10
Działania reklamowe objęły prasę, media elektroniczne, a także nośniki na pojazdach komunikacji miejskiej. To pierwsza kampania TNT Express Poland w telewizji, radio i ekskluzywnych pismach life-style.
- Jest to element naszej spójnej strategii komunikacji z rynkiem - mówi Tomasz Nieborek, Marketing Manager TNT Express Poland - Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności TNT Express i wzmacnianie wizerunku wiarygodnego partnera w biznesie: firmy, która w wyjątkowy sposób dba o swoich klientów, doskonale rozumiejąc ich potrzeby.
Kampania podkreśla indywidualne podejście do potrzeb klientów: TNT Express traktuje każdą powierzoną przesyłkę z pełną świadomością jej znaczenia dla klienta, niezależnie od tego czy jest nim firma średnia, mała czy ogromna. Przesłanie to przekonywująco oddaje spot telewizyjny o ascetycznej formule – ukazujący przesyłkę jako element budujący sukces współczesnego biznesu. W ramach kampanii przygotowano trzy layouty reklamy prasowej – każdy z nich ukazuje inny aspekt możliwości TNT w zakresie transportu ekspresowego: szybkości, zasięgu, bezpieczeństwa.
Zainicjowana w listopadzie kampania zakończy się w grudniu. Polska jest pierwszym państwem Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie przeprowadzana jest kampania wizerunkowa TNT Express – wcześniej objęła Australię, Francję, Holandię, Niemcy i Wielką Brytanię.
Korporacyjne projekty reklam prasowych oraz spotu radiowego i telewizyjnego zaadaptowała agencja Focus Advertising, za zakup mediów odpowiadała agencja Vizeum.