Trwa ładowanie...
d1lf9vm
12-06-2005 23:11

Doping" TBWA dla Fundacji Małyszów

W poniedziałek rusza kampania prasowa przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć".

d1lf9vm
d1lf9vm

Celem kampanii, która potrwa do sierpnia br. jest promocja Sportowego Funduszu Stypendialnego utworzonego przez Fundację.

Pierwsze layouty prasowe zamieszczą na swych stronach "Przeglądu Sportowego", magazynu "Golf" oraz "Magazyn Górski".

W realizację kampanii dla Fundacji Małyszów zaangażowała się cała agencja kibicując kreacji i agencyjnym "mistrzom" w procesie tworzenia. W rezultacie powstały oryginalne, przezabawne reklamy przypominające artykuły prasowe, które w pierwszej chwili nasuwają czytelnikowi myśl, że oto Polak zdobył puchar, medal czy też pobił rekord. Okazuje się jednak, że trofeum zdobyte została w bardzo śmiesznych konkurencjach, jak np. w konkursie na najdłuższą kiełbasę czy najładniejszy balkon, a to tylko z powodu braku możliwości rozwijania talentów sportowych.

"Naszym celem było pokazanie jak brak odpowiednich środków materialnych może wpłynąć na przyszłość młodych, zdolnych dzieciaków. Myślę, że zderzenie śmiesznych sytuacji z pewnym żalem i rozgoryczeniem z powodu niewykorzystanych możliwości, w sposób dobitny ukazuje te konsekwencje i dzięki temu zachęci miłośników sportu do wspierania Sportowego Funduszu Stypendialnego" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA.

d1lf9vm

Celem działania Fundacji Izabeli i Adama Małyszów jest pomaganie utalentowanym dzieciom i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.

Cel kampanii: promocja Sportowego Funduszu StypendialnegoKlient: Fundacja Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć"Przedstawiciel klienta: Izabela MałyszAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TBWATELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Marta PałkaCopywriter: Tomek SkorupaZdjecia: Marta PałkaMedia: prasaCzas trwania: czerwiec - sierpień.

d1lf9vm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1lf9vm
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj