Doładowana kampania
W sierpniu firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid 'VIA Moje Doładowania'.
30.08.2006 08:42
Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.
Loteria trwa od 1 sierpnia do 31 grudnia. Mogą w niej wziąć udział użytkownicy telefonów pre-paid dowolnej sieci komórkowej, którzy przynajmniej raz doładują konto za pośrednictwem usługi VIA Moje Doładowania. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez smsy i stronę internetową http://www.via.com.pl/. Nagrodami w przeprowadzanych co miesiąc losowaniach są telefony komórkowe Motorola V3 oraz Nokia 6020. Loteria zakończy się losowaniem głównym, w którym spośród wszystkich jej uczestników zostanie wyłoniony zdobywca nagrody finalnej – laptopa ACER Ferrari. Oprócz opracowania i realizacji loterii agencja MRM przygotowała towarzyszące jej materiały POS - ulotki i plakaty oraz stronę www.
Konkurs „Załaduj z VIA Moje Doładowania”, organizowany przez MRM Momentum i telewizję VIVA, ruszył 15 sierpnia i potrwa do 28 grudnia. Ma on na celu wyłonienie pięciu najciekawszych historii o sytuacjach, w których wiele zależało od doładowania konta telefonu. Podobnie jak w wypadku loterii, do konkursu mogą przystąpić osoby, które skorzystają z systemu VIA Moje Doładowania. Nagrody w postaci telefonów Motorola V3 będą przyznawane co miesiąc. Komunikację o konkursie oparto na spotach w telewizji VIVA i stronie internetowej http://www.viva-tv.pl/.
Kampania skierowana jest głównie do osób w wieku 16 – 20 lat, które korzystają z telefonów pre-paid. Jej celem jest zachęcenie klientów do korzystania z usługi Via Moje Doładowania.