Trwa ładowanie...
d2p7fos
29-09-2006 07:26

Doda sprzedaje bieliznę

Fanki Dody Elektrody od poniedziałku będą mogły kupić zaprojektowane przez nią rajstopy, a wkrótce także bieliznę.

d2p7fos
d2p7fos

Kolekcja bielizny z serii Doda Line sprzedawana będzie nie tylko w Polsce, ale i we Włoszech i Rosji. Jest tam duże zainteresowanie, mimo że Dody raczej tam nie znają – mówi Maja Sablewska, menedżerka Dody.

Bielizna z kolekcji Doda Line nie będzie droga, ale ma być bardzo dobrej jakości. 22-letnia Doda przygotowała ofertę zarówno dla młodszych od siebie dziewcząt, swoich rówieśniczek, jak i dojrzałych kobiet. Bieliznę wyprodukowała włoska firma Belissima i ona będzie też ją dystrybuować.

Do końca roku powstaną jeszcze kolekcje Doda Line for Baby i Doda Line for Junior – mówi Sablewska. Dodaje, że piosenkarka nie bierze żadnych pieniędzy za sygnowanie swoim nazwiskiem kolekcji bielizny.

Przedsięwzięcie finansuje Belissima i ona zarządza marką. Natomiast Doda może realizować swoje pomysły. Nie chciała być tylko twarzą marki, ale chciała mieć wpływ na to co promuje – twierdzi Sablewska.

d2p7fos

Czy bielizna Dody odniesie sukces? Zwykle wizerunek gwiazdy skojarzony z produktem to skuteczny oręż w podnoszeniu sprzedaży produktów – mówi Aleksander Krzyżowski ze stowarzyszenia ProMarka. Jednak zdarzają się porażki. Niegdyś pewną linię perfum reklamowała Grażyna Szapołowska i okazało się to klapą. Zwykle dzieje się tak, gdy gwiazda staje się twarzą marki zupełnie do niej niepasującej. W wypadku Dody wydaje się, że bielizna to doskonały wybór. Ale sprzedaż mogłaby się załamać, gdyby Doda została np. zakonnicą – ocenia Krzyżowski.

d2p7fos
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p7fos
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj