'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół
W lutym 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników
poradnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady'
(Burda Polska).
13.05.2008 08:00
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 493 399 egz. - to 8,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (Wydawnictwo Bauer) - 483 178 egz. (wzrost o 2,8 proc.) a na trzecim "Poradnik Domowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 441 936 egz. (wzrost o 2,9 proc.).
2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dobre Rady 493399 455637
Świat Kobiety 483178 469956
Poradnik Domowy 441936 429229
Claudia 366689 356046
Olivia 256396 390739
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Olivia".
2008
* * luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
Dobre Rady 493399 501990
Świat Kobiety 483178 506853
Poradnik Domowy 441936 448563
Claudia 366689 410897
Olivia 256396 352753