Trwa ładowanie...
dztcs4n
04-09-2006 07:10

'Do pracy!' i 'Po sukces!'

W dwa kolejne poniedziałki, 4 i 11 września Gazeta Wyborcza dołączy multimedialne poradniki dla szukających pracy oraz ułatwiający rozwój zawodowy osobom już zatrudnionym.

dztcs4n
dztcs4n

Poradnik „Do pracy! – jak zdobyć pracę?” skierowany jest do kandydatów starających się o pracę – absolwentów oraz osób, które nie mają doświadczenia zawodowego. Płyta zawiera testy badające zdolności i predyspozycje, które pomogą określić kierunek kariery kandydata, słownik pojęć przydatnych dla każdego szukającego pracy, a także szeroki wybór krótkich filmów z udziałem ekspertów: jak skutecznie szukać pracy, jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej oraz jak przekonywać do swoich racji (elementy rozmowy negocjacyjnej). Na płycie znajdzie się również kreator narzędzi do przygotowania Curriculum Vitae oraz listu motywacyjnego wraz z layoutami i poradami ekspertów. Poradnik „Do pracy! – jak zdobyć pracę?” będzie dołączony do „Gazety Wyborczej” 4 września.

Kolejna płyta, dołączona do „Gazety Wyborczej” 11 września, ”Po sukces!- pierwsza praca i co dalej?” to poradnik ułatwiający rozwój zawodowy osób zatrudnionych. Zawiera testy sprawdzające motywację do pracy, badające źródła i poziom stresu jaki można napotkać w życiu zawodowym, sprawdzające asertywność w pracy. Na płycie CD zgromadzone zostały również filmy instruktażowe: jak budować pozytywną samoocenę, jak radzić sobie ze stresem w pracy, trening asertywności, a także koleje porady związane z rozmową negocjacyjną. Płyta zawiera też praktyczne elementy np. kreator narzędzi do tworzenia prezentacji, do tworzenia osobistego programu radzenia sobie ze stresem, a także do zarządzania swoim czasem i znajdowania usprawnień w działaniu.

Poradniki zostały przygotowane przez zespół wykładowców uniwersytetu Śląskiego i Jagiellońskiego, doktorów psychologii, specjalizujących się w rozwoju zawodowym, psychologii postaw, stresie i komunikacji interpersonalnej.

Wsparcie promocyjne poradników multimedialnych obejmuje: prasę - "Gazetę Wyborczą" i "Metro"; stacje radiowe Agory, Polskie Radio, RMF FM oraz telewizję TVP1, TVP2 i TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink (radio i TV) oraz AMS (outdoor).

dztcs4n
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dztcs4n
Więcej tematów