'Do pracy!' i 'Po sukces!'

W dwa kolejne poniedziałki, 4 i 11 września Gazeta Wyborcza dołączy multimedialne poradniki dla szukających pracy oraz ułatwiający rozwój zawodowy osobom już zatrudnionym.

Poradnik „Do pracy! – jak zdobyć pracę?” skierowany jest do kandydatów starających się o pracę – absolwentów oraz osób, które nie mają doświadczenia zawodowego. Płyta zawiera testy badające zdolności i predyspozycje, które pomogą określić kierunek kariery kandydata, słownik pojęć przydatnych dla każdego szukającego pracy, a także szeroki wybór krótkich filmów z udziałem ekspertów: jak skutecznie szukać pracy, jak zaprezentować się na rozmowie kwalifikacyjnej oraz jak przekonywać do swoich racji (elementy rozmowy negocjacyjnej). Na płycie znajdzie się również kreator narzędzi do przygotowania Curriculum Vitae oraz listu motywacyjnego wraz z layoutami i poradami ekspertów. Poradnik „Do pracy! – jak zdobyć pracę?” będzie dołączony do „Gazety Wyborczej” 4 września.

Kolejna płyta, dołączona do „Gazety Wyborczej” 11 września, ”Po sukces!- pierwsza praca i co dalej?” to poradnik ułatwiający rozwój zawodowy osób zatrudnionych. Zawiera testy sprawdzające motywację do pracy, badające źródła i poziom stresu jaki można napotkać w życiu zawodowym, sprawdzające asertywność w pracy. Na płycie CD zgromadzone zostały również filmy instruktażowe: jak budować pozytywną samoocenę, jak radzić sobie ze stresem w pracy, trening asertywności, a także koleje porady związane z rozmową negocjacyjną. Płyta zawiera też praktyczne elementy np. kreator narzędzi do tworzenia prezentacji, do tworzenia osobistego programu radzenia sobie ze stresem, a także do zarządzania swoim czasem i znajdowania usprawnień w działaniu.

Poradniki zostały przygotowane przez zespół wykładowców uniwersytetu Śląskiego i Jagiellońskiego, doktorów psychologii, specjalizujących się w rozwoju zawodowym, psychologii postaw, stresie i komunikacji interpersonalnej.

Wsparcie promocyjne poradników multimedialnych obejmuje: prasę - "Gazetę Wyborczą" i "Metro"; stacje radiowe Agory, Polskie Radio, RMF FM oraz telewizję TVP1, TVP2 i TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink (radio i TV) oraz AMS (outdoor).

Wybrane dla Ciebie
"Brak fragmentu szyny kolejowej". Akcja na torach, poinformowano ABW
"Brak fragmentu szyny kolejowej". Akcja na torach, poinformowano ABW
Kierowca wjechał w ogrodzenie. 20-latek po wypadku trafił do szpitala
Kierowca wjechał w ogrodzenie. 20-latek po wypadku trafił do szpitala
Armagedon na A1. "Nigdy czegoś takiego nie widzieliśmy"
Armagedon na A1. "Nigdy czegoś takiego nie widzieliśmy"
Eksplozja na Lubelszczyźnie. Okna i drzwi wyleciały na 50 metrów
Eksplozja na Lubelszczyźnie. Okna i drzwi wyleciały na 50 metrów
Karambol na S8. Zderzyło się dziewięć aut
Karambol na S8. Zderzyło się dziewięć aut
Już prawie cała Polska w alertach. IMGW ostrzega
Już prawie cała Polska w alertach. IMGW ostrzega
"Turystyka wojenna". Rosja chce ściągać turystów do okupowanego Donbasu
"Turystyka wojenna". Rosja chce ściągać turystów do okupowanego Donbasu
"Alko-batalion". Rosyjscy żołnierze skarżą się na pijanych dowódców
"Alko-batalion". Rosyjscy żołnierze skarżą się na pijanych dowódców
Balony z Białorusi nad Polską. Odnaleziono siedem obiektów
Balony z Białorusi nad Polską. Odnaleziono siedem obiektów
Zamach w Syrii. Sześć osób zginęło w meczecie
Zamach w Syrii. Sześć osób zginęło w meczecie
Putin otwarty na "wymianę terytoriów". Jednego regionu nie chce oddać
Putin otwarty na "wymianę terytoriów". Jednego regionu nie chce oddać
Putin bohaterem kreskówki propagandowej. Dzieci będą oglądać go w telewizji
Putin bohaterem kreskówki propagandowej. Dzieci będą oglądać go w telewizji