Do kiosku na kawę
Firma Ruch, największy w Polsce właściciel salonów prasowych i kiosków, zmienia strategię działania.
05.11.2007 16:17
Do końca 2009 roku chce otworzyć w największych polskich miastach 100 salonów nowej marki "update". Pojawią się one, między innymi w centrach handlowych, w biurowcach, na dworcach i na lotniskach.
W większości będą to całkiem nowe lokalizacje, a tylko w małej mierze dojdzie do zmiany wizerunku dotychczasowych salonów prasowych. W każdym z tych miejsc powstaną także kawiarnie "i coffee", dzięki czemu Ruch wejdzie równocześnie na rynek kawiarniany.
Jak mówi członek zarządu firmy Paweł Sobków, zmiana wizerunku była spowodowana chęcią dotarcia do klientów z wyższej półki.
Zmiana wizerunku Ruchu ma również pomóc firmie we wzroście sprzedaży, ponieważ wyniki za III kwartał tego roku są nie najlepsze. W tym czasie przychody wzrosły co prawda o 1,9 procent do miliarda 47 milionów, ale wykonanie prognozy przychodów za cały rok wynosi nieco ponad 73 procent, a zysku netto niewiele powyżej 70 procent.