Do Afryki z Lionem
Pod hasłem 'Lion. Africa Expedition' w poniedziałek 18 września rusza wielka promocja batonów marki Lion.
17.09.2006 15:01
Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań konkurencji oraz budowa wizerunku marki Lion jako marki wysokiej jakości, nowoczesnej, kojarzącej się z przygodami i wyzwaniami. Za przygotowanie i obsługę akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja Data Solutions.
Promocja „Lion. Africa Expedition” potrwa do końca listopada i skierowana jest do osób w wieku 15-20 lat, aktywnych, lubiących przygody i zabawę. Na potrzeby akcji przygotowano loterię, w której do wygrania jest wyprawa do Afryki. Codziennie można wygrać również atrakcyjne nagrody rzeczowe tj. namioty, śpiwory, plecaki, aparaty cyfrowe, zegarki z GPS, kurtki oraz rowery górskie.
Aby wziąć udział w promocji i wygrać konsumenci muszą wysłać SMS-a z hasłem Liona na numer znajdujący się na opakowaniu produktu. Aby odebrać nagrodę należy pokazać paragon zakupu. Promocja obejmie wszystkie produkty Liona, nie tylko te, na których jest komunikowana. Na zakończenie zostanie wylosowanych 10 osób, które wyruszą na eskapadę do Afryki.
Promocja „Lion. Africa Expedition” będzie komunikowana na opakowaniach, a także na materiałach POS w punktach sprzedaży. Planowane jest również bardzo silne wsparcie w mediach (TV, kina, Outdoor, Radio, Internet).
Marka batonów LION, należąca do portfolio Nestle Polska zajmuje drugą pozycję na rynku batonów. Rynek batonów w Polsce jest wart 3.8 mld zł/rocznie. Jak wynika z badań TGI spożycie batonów na poziomie co najmniej 1 tygodniowo deklaruje 1/3 Polaków w wieku ponad 14 lat.