Discovery będzie badać swoich widzów
Spółka Discovery Networks od września uruchamia w Polsce Panel
Widzów Discovery. Celem tego projektu badawczego realizowanego przy
współpracy z instytutem MillwardBrown SMG/KRC jest poznanie
preferencji i opinii odbiorców Discovery w Polsce.
20.08.2008 08:00
Widzowie, aby uczestniczyć w panelu, muszą zarejestrować się na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Spośród wszystkich, którzy to uczynią, do każdego badania wybierana będzie grupa 5 tys. osób. Jej członkowie za pomocą kwestionariuszy elektronicznych umieszczonych w internecie, wyrażać będą swoje opinie na temat nadchodzących projektów Discovery, oferty programowej poszczególnych kanałów oraz kampanii reklamowych.
- Dzięki panelowi będziemy mogli na bieżąco reagować na uwagi i sugestie konsumentów, dopasowując do nich nasze działania oraz ofertę programową kanałów - podkreśla Beata Biernacka, research manager w Discovery Networks Central Europe.
Kampania informująca o projekcie ruszyła 18 sierpnia. W jej ramach na wszystkich siedmiu stacjach Discovery Networks w Polsce emitowany jest spot zachęcający do udziału w panelu. Podany jest w nim adres strony internetowej do rejestracji.
Polska jest już czwartym krajem w Europie, w którym Discovery Networks wprowadza Panel Widzów Discovery. Projekt obecny jest już we Francji, w Holandii oraz we Włoszech.