Dell w Azji
Firma Dell Inc. potwierdziła czerwcowe doniesienia prasowe,
informujące o tym, że drugi największy na świecie producent
komputerów będzie sprzedawać swoje komputery w sklepach w Azji.
06.07.2007 10:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dell coraz bardziej odsuwa się od stosowanego przez 23 lata systemu sprzedaży bezpośredniej poprzez pocztę, zamówienia telefoniczne i Internet, który wcześniej stosował. Na początku czerwca komputery firmy trafiły do sieci sklepów Wal-Mart w USA i Portoryko.
Paul-Henri Ferrand - szef Della w regionie Azji i Pacyfiku (poza Chinami, Japonią i Koreą Południową) - potwierdził, że firma prowadziła rozmowy z niektórymi sieciami sklepów na kontynencie azjatyckim. Nie padły jednak żadne nazwy.
Z uwagi na zróżnicowanie azjatyckiego rynku, Dell w niektórych krajach będzie wcześniej wprowadzał swoje komputery do sklepów, a w niektórych później. Ferrand dodał, że amerykańska firma czerpie ze sprzedaży w Azji około 13 procent swoich dochodów.