Dawid Woliński twarzą marki Rexona
Pod hasłem "Zapomnij o białych śladach" rozpoczęła się kampania
promocyjno-wizerunkowa marki Rexona Crystal. Za kreację i
realizację kampanii w zakresie marketingu 360 stopni odpowiedzialna
jest agencja IQ Marketing.
03.10.2007 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ambasadorem marki i twarzą kampanii został projektant mody Dawid Woliński.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku Rexony Crystal, jako najlepszego antyperspirantu w spray'u, który po użyciu nie pozostawia białych śladów na ubraniu.
Grupę docelową działań promocyjnych stanowią kobiety w wieku 25-35 lat, prowadzące intensywny, aktywny tryb życia, podążające za najnowszymi trendami mody i przywiązujące dużą wagę do swojego wyglądu.
W ramach kampanii realizowana jest loteria promocyjna, w której do wygrania są 3 kreacje zaprojektowane przez Dawida Wolińskiego specjalnie dla zwyciężczyń promocji oraz 200 nagród w postaci czarnych, eleganckich topów od projektanta. Akcja promocyjna trwa do 30 listopada 2007.
Agencja IQ Marketing odpowiada za kreację kampanii billboardowej, reklam prasowych (prasa kobieca - Wysokie Obcasy, Gala, Świat Kobiety, Cosmopolitan, Glamour, Joy, Claudia, Twój Styl, Avanti, Pani, Elle, Viva ), dwóch 10'' tagów TV, opakowań promocyjnych, materiałów POS oraz interaktywnej strony internetowej www.rexona.pl. Na stronie internetowej odbywa się m.in. chat z Dawidem Wolińskim oraz prowadzony jest konkurs promocyjny pod hasłem "Baw się modą". Konkurs polega na stworzeniu własnej stylizacji z dostępnych na stronie elementów stroju. Każda osoba, która połączy elementy w taki sposób jak zrobił to wcześniej Dawid Woliński wygrywa zestaw upominków od Rexony.