Data Solutions wygrała z MobiJoy
Data Solutions rozszerzyła obsługę programu lojalnościowego 'Dymek' dla Imperial Tobacco Polska.
Agencja przejęła dotychczasowe kompetencje firmy MobiJoy, która zajmowała się obsługą systemu m-rabatów. W ramach dokonanej zmiany agencja stworzyła centralną bazę danych oraz uprościła system mobilnych kuponów. To kolejny etap realizacji II edycji programu „Dymek”, która rozpoczęła się w maju br., za obsługę programu odpowiada agencja Data Solutions .
W ramach rozszerzenia współpracy w zakresie obsługi programu lojalnościowego „Dymek” dla Imperial Tobacco Polska agencja odpowiedzialna będzie za serwisowanie terminali, obsługę ruchu SMS oraz generowanie mobilnych kuponów. Agencja zajmie się także bieżącym kontaktem z hurtownikami.
Program „Dymek” skierowany jest do wybranych detalistów, zajmujących się sprzedażą wyrobów tytoniowych. Jego głównym celem jest poprawa widoczności produktów Imperial Tobacco Polska, między innymi poprzez ich prawidłową ekspozycję oraz zapewnienie pełnego asortymentu na sklepowych półkach. Partnerzy programu co miesiąc otrzymują SMS-em specjalne kupony, które uprawniają ich do rabatu podczas zakupów produktów Imperial Tobacco w hurtowni. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem SMS-ów oraz infolinii.