Data PR i Intermedia łączą siły
Dwie krakowskie firmy agencja Data PR oraz dom mediowy Intermedia
rozpoczynają współpracę, której celem jest wzajemne uzupełnienie
ofert biznesowych, a więc wzrost konkurencyjności na rynku
budowania strategii komunikacyjnych.
05.05.2008 08:00
- Wzrost zainteresowania klientów działaniami PR i ich nowe potrzeby skłoniły nas do podjęcia decyzji o współpracy z Domem Mediowym Intermedia. Wybraliśmy tę firmę z uwagi na jej duże doświadczenie na rynku mediów, szybkość działania i profesjonalizm-są to zasady tożsame z naszym modelem biznesowym - mówi Magdalena Zawadzka-Wojtaszek, dyrektor zarządzający w Data PR.
Data PR istnieje na rynku od 1997 roku - jej twórcą i dyrektorem generalnym jest Dariusz Tabaka, specjalista w dziedzinie PR, były dziennikarz, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego i WSZiB, od wielu lat pełniący funkcję dyrektora Loży Małopolskiej Business Centre Club.
Dom Mediowy Intermedia powstał w 2000 r.