Czołgi dla Malezji

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji.

Obraz

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe - zobacz zdjęcia

Obraz
© PAP

Wieżyczka czołgu PT-91. Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Czołg PT-91 w wersji dla Malezji. Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Most towarzyszący Leguan.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Gliwice, 28.01.2009. Prezes Grupy Bumar, Edward Nowak symbolicznie zapina gąsiennicę ostatniego czołgu dla Malezji.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

/ 9Czołgi dla Malezji już są gotowe

Obraz
© PAP

Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.

Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.

Wybrane dla Ciebie
Ruch Nawrockiego. Cztery ustawy podpisane, jedno weto
Ruch Nawrockiego. Cztery ustawy podpisane, jedno weto
"Tak nie można robić". Gen. Polko wytknął błąd Nawrockiemu
"Tak nie można robić". Gen. Polko wytknął błąd Nawrockiemu
Kaczyński krytykuje Tuska za wypowiedź o reparacjach od Niemiec
Kaczyński krytykuje Tuska za wypowiedź o reparacjach od Niemiec
Kolejne weto Nawrockiego. Jest komunikat
Kolejne weto Nawrockiego. Jest komunikat
Media w Budapeszcie: upada sojusz polsko-węgierski
Media w Budapeszcie: upada sojusz polsko-węgierski
Rozmowy pokojowe. Zełenski wskazał "najtrudniejszą kwestię"
Rozmowy pokojowe. Zełenski wskazał "najtrudniejszą kwestię"
Trump znów się chwali. Mówi o „historycznej szansie”
Trump znów się chwali. Mówi o „historycznej szansie”
Uderzył w karetkę na sygnale. Cztery osoby w szpitalu
Uderzył w karetkę na sygnale. Cztery osoby w szpitalu
Macron dopiekł Putinowi. "Nie ma tam niezależnych instytucji"
Macron dopiekł Putinowi. "Nie ma tam niezależnych instytucji"
UE szykuje sankcje na Białoruś. Kara za balony przemytnicze
UE szykuje sankcje na Białoruś. Kara za balony przemytnicze
Bruksela wzywa przedstawiciela Białorusi. Ma się tłumaczyć
Bruksela wzywa przedstawiciela Białorusi. Ma się tłumaczyć
Paliwo w grudniu. Oto prognozy na początek miesiąca
Paliwo w grudniu. Oto prognozy na początek miesiąca