Czołgi dla Malezji
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji.
Czołgi dla Malezji już są gotowe - zobacz zdjęcia
Wieżyczka czołgu PT-91. Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Czołg PT-91 w wersji dla Malezji. Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Most towarzyszący Leguan.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Gliwice, 28.01.2009. Prezes Grupy Bumar, Edward Nowak symbolicznie zapina gąsiennicę ostatniego czołgu dla Malezji.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.
Czołgi dla Malezji już są gotowe
Czołg PT-91 w wersji dla Malezji.
Do maja tego roku Bumar zakończy realizację wartego 380 mln USD kontraktu na dostawę czołgów i innych pojazdów wojskowych do Malezji. W środę, 28 stycznia w zakładzie Bumar Łabędy w Gliwicach zakończyła się produkcja ostatniego czołgu dla tego kraju. Podpisany w 2003 r. kontrakt należał do największych w historii polskiej zbrojeniówki. Dotyczył w sumie 64 pojazdów wojskowych, w tym 48 czołgów. Pozostałe to m.in. wozy zabezpieczenia technicznego WZT-4, mosty towarzyszące PMC Leguan, uniwersalne wozy inżynieryjne MID-M oraz części zamienne i materiały eksploatacyjne.