Czarny Tulipan dla PZU
PZU SA i PZU Życie SA zakończyły program pilotażowy nowego oznakowania zewnętrznego własnej sieci placówek, przeprowadzony wspólnie z agencją komunikacji wizualnej Czarny Tulipan.
16.01.2006 22:12
Zadaniem Czarnego Tulipana było przeprowadzenie audytu wizualnego obecnej sieci placówek, wykonanie projektów oznakowania zewnętrznego i ich prototypów oraz próbne oznakowanie wybranych placówek PZU SA i PZU Życie SA.
„Dzięki temu programowi można było sprawdzić praktyczne zastosowanie poszczególnych wariantów oznakowania. Określono optymalne rozmiary nośników pasujące do różnorodnych budynków, co umożliwi w przyszłości ich seryjną produkcję, co z kolei ograniczy jej koszty – mówi Iwona Ryniewicz, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU SA.”
Prototypowe oznakowanie pozwoliło obu spółkom PZU wybrać najlepszy wariant kolorystyczny nośników oznakowania oraz ich formę produkcji.
Czarny Tulipan wykonał Księgę wdrożeniową łączącej w sobie przewodnik oznakowania placówek PZU oraz instrukcję produkcji poszczególnych nośników. Księga Wdrożeniowa obejmuje projekty graficzne nośników oznakowania oraz rysunki techniczne wraz z opisem materiałowym i technologicznym wykonania każdego elementu.