Cyfra+ z nową ofertą
Od 1 września Cyfra+ wprowadza nową ofertę pakietową. Zmiany wspiera kampania reklamowa.
Obecnych abonentów nowa oferta zacznie obowiązywać 1 listopada, jednocześnie zachowają dostęp do wszystkich dotychczas odbieranych kanałów.
"Staramy się optymalizować ofertę. Aby ją uprościć i lepiej dostosować do oczekiwań abonentów, wprowadzamy mniejszą liczbę pakietów, jednocześnie rozszerzamy dostęp do opcji dodatkowych. CANAL+ i HBO proponujemy jako opcje premium dostępne już dla głównych pakietów. Nowa oferta jest więc bardziej przejrzysta i funkcjonalna - abonent sam może skomponować własny pakiet, najlepiej dostosowany do jego potrzeb" powiedział Jacques Aymar de Roquefeuil, dyrektor zarządzający spółki Canal+ Cyfrowy, operatora Cyfry+.
Na zmiany pakietów miały wpływ sugestie, zebrane m.in. jako wynik badania przeprowadzonego wśród abonentów przez firmę 4P research mix.
Zamiast dotychczasowych pięciu pakietów, dwóch ofert specjalnych i kilku opcji dodatkowych, Cyfra+ oferuje teraz dwa główne pakiety, Tematyczny (47 zł/mies.) i Komfortowy (58 zł/mies.) oraz wachlarz opcji dodatkowych, a także nowości - pakiety Startowy (24 zł/mies.), najtańszy na rynku oraz Prestiżowy (143 zł/mies.), zawierający wszystkie kanały Cyfry+ wraz z opcjami.
Zamiast dotychczasowych pakietów Srebrnego i Białego dostępny jest teraz pakiet Tematyczny wraz z ewentualnymi opcjami dodatkowymi. Z kolei Błękitny, Złoty i Platynowy zastąpi pakiet Komfortowy z odpowiednimi opcjami dodatkowymi.
Nowością w ofercie są opcje premium m.in. - Mega Premium (68 zł/mies.), zawierająca Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, HBO, HBO2, Cinemax oraz Kino Polska.
Do oferty Cyfry+ w najbliższym czasie dołączy też TVN Gra, a jesienią i zimą kolejne nowe kanały.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, prezentująca nowe pakiety i ofertę promocyjną. Kampania trwać będzie przez cały wrzesień.
Cyfra+ dociera do ponad 700 000 gospodarstw domowych w Polsce.