'Crafter. Najpotężniejszy'
Just przygotował kampanię wizerunkową dla Volkswagena Craftera zatytułowaną 'Crafter. Najpotężniejszy.'.
14.09.2006 | aktual.: 14.09.2006 08:10
Wprowadzenie do oferty największego, po VW Transporterze i VW Caddy, modelu Craftera, kończy proces wymiany gamy modeli użytkowych Volkswagena.
Ze względu na rewolucyjne zmiany w stosunku do poprzedniego modelu – VW LT – bardzo duży nacisk w kampanii położono na odpowiednie do zalet, pozycjonowanie modelu na tle konkurencji oraz promocję nowej na rynku nazwy.
Kampania Craftera realizowana jest w prasie (dzienniki, tygodniki opinii oraz prasa branżowa), telewizji oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Motyw przewodni będzie można również zobaczyć na powierzchniach wielkoformatowych we wszystkich dużych miastach Polski.
Media do kampanii, która rozpoczęła się 1 września, zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.