ConTrust dla ECCO Walkathon
ECCO rozpoczął współpracę z agencją ConTrust, która będzie
odpowiedzialna za prowadzenie działań public relations związanych z
imprezą charytatywną ECCO Walkathon.
30.04.2008 08:00
Strategia działań ConTrust opiera się na szerokim propagowaniu aktywnej charytatywności, wspieranej przez wykorzystanie narzędzi z zakresu media relations, komunikacji wewnętrznej, event relations, działań CSR oraz na pozyskaniu patronatów medialnych dla ECCO Walkathonu.
W ramach prowadzonych działań ConTrust odpowiada też za zaangażowanie w akcję znanych artystów, a także za kontakty z współpracującymi przy projekcie fundacjami.
ECCO Walkathon to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany od 1999 roku. Początkowo w Danii, skąd pochodzi ECCO, a później także w Szwecji, Niemczech, Holandii, Stanach Zjednoczonych. Od czterech lat również w Polsce.
W akcji ECCO Walkathon za każdy przebyty kilometr organizator przekazuje 4 zł na konto wybranej przez uczestnika fundacji. W tym roku będzie można wesprzeć projekty, realizowane przez fundację ekologiczną WWF, organizację Street Kids International oraz Fundację TVN "Nie jesteś sam".
ECCO Walkathon po raz pierwszy odbędzie się we wrześniu w dwóch Polskich miastach w Warszawie i w Krakowie.