Comverse wprowadza na rynek system Converged IPCentrex

Comverse wprowadza system Converged IPCentrex, stanowiący zintegrowane rozwiązanie w zakresie łączności stacjonarnej i ruchomej, służące do świadczenia ciągłych usług dla firm poprzez sieci szerokopasmowe i komórkowe.

11.10.2006 07:10

Jak podano w komunikacie Converged IPCentrex™ umożliwia usługodawcom oferowanie atrakcyjnych, ekonomicznych i wykorzystujących zasoby serwera usług w zakresie przesyłania głosu, obrazu i wiadomości. Z systemu Converged IPCentrex™ mogą korzystać dostawcy zintegrowanych usług, operatorzy stałych łączy, operatorzy telefonii komórkowej, dostawcy usług internetowych i operatorzy wirtualnej sieci komórkowej, w celu świadczenia przedsiębiorstwom pełnego zakresu usług łączności z wykorzystaniem zasobów serwera. Za pomocą telefonów komórkowych, telefonów IP i/lub aparatów telefonicznych o podwójnym trybie - Wi-Fi lub komórkowym można uzyskać dostęp do funkcji centrali prywatnej PBX, usług opiekuńczych i stałych lub komórkowych, wirtualnych sieci prywatnych (VPN).

„Potrzeby w zakresie komunikacji z pracownikiem zmieniają się w zależności od tego, czy pracownik siedzi stale za biurkiem, pracuje w domu, dojeżdża do pracy, czy też stale jest w drodze. Dzięki zapewnieniu, ze wszystkich urządzeń, nieprzerwanego dostępu do spersonalizowanych usług łączności, informacji i mobilności, Converged IPCentrex™ umożliwia firmom dostosowanie usług do konkretnych potrzeb pracowników o różnych stylach pracy” twierdzi Olivier Hersent, dyrektor techniczny (CTO) Comverse. „Converged IP Centrex™ jest kompletnym rozwiązaniem dla dochodowych usług FMC (połączenia łączności przewodowej z bezprzewodową) w przedsiębiorstwie”.

„Technologia Comverse doskonale nadaje się zarówno dla operatorów, którzy pragną się skoncentrować na telefonii stacjonarnej na bazie Internetu jak i tych, którzy chcą oferować czystsze rozwiązanie łączności komórkowej,” powiedział Jean-Charles Doineau, Service Infrastructure, Practice Leader w Ovum. „Zapewnia to operatorom elastyczność stosowania optymalnej kombinacji usług dostosowanych do stylu pracy i nawiązywania ściślejszych kontaktów handlowych z klientami przedsiębiorstwa.”

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)