Coca-Cola i Pop - Art
Gdy Andy Warhol namalował butelkę Coli, okrzyknięto ją jako jedną z ikon Pop-kultury. Teraz Coca - Cola planuje eksperymentalną akcję marketingową, w której wykorzystywana będzie symbolika Pop - Artu.
11.08.2005 08:47
Kampania nosi roboczy symbol M5 i jest na razie owiana aurą tajemnicy.
Wiadomo, iż butelki bedą 'designerskie', utrzymane w stylistyce Pop - Artu. Na początku nowe butelki mają być rozprowadzane w najmodniejszych amerykańskich klubach. Kampania przewiduje również specjalne klipy wideo, przeznaczone na potrzeby kampanii, a nawet specjalne nagrania muzyczne. Nie wiadomo jednak, jak klipy i utowry muzyczne będą dystrybuowane.
Kampania ma być utrzymana w lekkiej, bardzo optymistycznej tonacji.
Celem akcji marketingowej ma być dotarcie do pokolenia dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy uznają Colę, inaczej niż poprzednie pokolenia, za zwykły, nudny napój. Niesztampowa kampania ma przywrócić Coca - Coli utracony status modnego i oryginalnego produktu.