Coca-Cola: Happiness Factory
20 stycznia tuż po głównym wydaniu Faktów w TVN (około 19:25) i
Wydarzeń w Polsacie (około 19.15) będzie można zobaczyć odsłonę
drugiej części filmu reklamowego Coca-Coli z serii Happiness
Factory (Fabryka Szczęścia).
- Happines Factory II jest czymś dużo więcej, niż tylko reklamą - mówi Mikolaj Ciaś, Menedżer marki Coca-Cola. Odpowiadamy na potrzeby naszych konsumentów. Kilka ostatnich lat całkowicie zmieniło świat marketingu. Reklama, która ma dotrzeć do młodych ludzi, musi być doskonała zarówno pod względem techniki, jak i scenariusza. Tym właśnie jest nowa część Fabryki Szczęścia - doskonałą animacją połączoną z interesującą fabułą.
Film jest dziełem holenderskiej agencji Wieden & Kennedy Amsterdam, a w pracach nad nim brało udział ponad pięćdziesięciu grafików 3-D z agencji PSYOP.
Kampania pod nazwą 'Happiness Factory' jest częścią większej globalnej kampanii 'Po radosnej stronie życia', która jest obecnie prowadzona w 150 krajach na całym świecie. Jej druga odsłona trwa od początku stycznia do połowy marca 2008 r. i składa się z 3 etapów: kampanii promującej film w telewizji, radiu, internecie, w prasie oraz przez outdoor.