"Co z tą Polską?" liderem
Nowy program Tomasz Lisa "Co z tą Polską" przebojem sezonu 2004/2005. Nowa edycja od września.
Spośród programów publicystycznych, które pojawiły się w różnych stacjach w mijającym sezonie - 2004/2005, najwyższe udziały miał program Tomasza Lisa "Co z tą Polską?" - 18,8%. Na kolejnych miejscach znalazły się "Debata" - 17%, "Prosto w oczy" - 16,8%, "Summa Zdarzeń" - 14,3%, "Najsztub pyta" - 13,4%, "Lekka Jazda" - 12,3% - wynika z danych AGB Polska.
W najbardziej cenionej przez reklamodawców grupie widzów w wieku 16-49 lat "Co z tą Polską?" miało udziały 17,1%, o 40% wyższe niż następne w kolejności "Debata" -12,5%, "Prosto w oczy" - 12,3% i "Najsztub pyta" - 12,1%.
Program "Co z tą Polską?" jest jedynym spośród nowych programów publicystycznych, którego udziały w rynku są wyższe niż średnia udziałów stacji, w której program się ukazuje.
Pod względem oglądalności przewodzi nadawany po Wiadomościach program "Prosto w oczy" - 7,4%, "Co z tą Polską" jest na drugim miejscu - 6,3%. Dalej są "Najsztub pyta"- 5,7% i "Debata" - 5%. Ale już w grupie 16-49 zdecydowanie na czele jest "Co z tą Polską" 5,4%, przed "Najsztub pyta" - 4,7%, "Prosto w oczy" - 4,5% i "Debatą" - 3,6%