Co nowego w Wirtualnej Polsce?

Wirtualna Polska w wyniku podejmowanych dotychczas przez siebie działań zachowała pozycję drugiego portalu w Polsce. Silnymi atrybutami Wirtualnej Polski były i są nadal: wysoka znajomość marki, wysokiej jakości zaawansowane użyteczności internetowe, unikalny know-how w zakresie płatnych usług internetowych, sprawdzona platforma technologiczna oraz unikalne produkty.

Co nowego w Wirtualnej Polsce?

Wirtualna Polska wykorzystując swoje mocne strony zamierza konsekwentnie podnosić jakość kluczowych produktów (usługi komunikacyjne, rozrywka, informacje), wprowadzić usług VISP, rozwijać zakres partnerstwa z usługodawcami głosowymi, partnerami biznesowymi i kontentowymi oraz systematycznie podnosić jakość całego portalu.

Tylko w ostatnich dwóch miesiącach zmodernizowano Pocztę WP, dostosowując ją precyzyjniej do potrzeb odbiorców indywidualnych (PocztaPRO) i klientów biznesowych (PocztaBIZ), zwiększono funkcjonalność Pasażu Finansowego, serwis Komputery ruszył w nowym kształcie i z nową, bogatszą zawartością.

Rekordowe wskaźniki oglądalności osiągnęły serwisy: Gry - oglądalność Imperium Gier zwiększyła się o ponad 1/3 w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a liczba jego użytkowników zwiększyła się o ponad 60% (są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu) oraz ateny.wp - witryna poświęcona Igrzyskom Olimpijskim.

W wersji testowej uruchomiono nowy serwis Gier Online, z dodatkowymi funkcjonalnościami oraz możliwością zostania graczem VIP, z czym wiążą się dodatkowe gratyfikacje.

Już wkrótce planowane jest wprowadzenie nowych serwisów i usług płatnych w portalu, w tym serwisu fotograficznego, usług dostępowych, usług VOIP, szkoleń on-line, serwisu blog.wp.pl. Trwają również prace związane z przebudową i wprowadzeniem nowych użyteczności do serwisu Poczta, Randka i Logodzwonki. Ruszy także kolejna Netmania.

Źródło artykułu:WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)