Co nowego w Wirtualnej Polsce?
Wirtualna Polska w wyniku podejmowanych dotychczas przez siebie działań zachowała pozycję drugiego portalu w Polsce. Silnymi atrybutami Wirtualnej Polski były i są nadal: wysoka znajomość marki, wysokiej jakości zaawansowane użyteczności internetowe, unikalny know-how w zakresie płatnych usług internetowych, sprawdzona platforma technologiczna oraz unikalne produkty.
Wirtualna Polska wykorzystując swoje mocne strony zamierza konsekwentnie podnosić jakość kluczowych produktów (usługi komunikacyjne, rozrywka, informacje), wprowadzić usług VISP, rozwijać zakres partnerstwa z usługodawcami głosowymi, partnerami biznesowymi i kontentowymi oraz systematycznie podnosić jakość całego portalu.
Tylko w ostatnich dwóch miesiącach zmodernizowano Pocztę WP, dostosowując ją precyzyjniej do potrzeb odbiorców indywidualnych (PocztaPRO) i klientów biznesowych (PocztaBIZ), zwiększono funkcjonalność Pasażu Finansowego, serwis Komputery ruszył w nowym kształcie i z nową, bogatszą zawartością.
Rekordowe wskaźniki oglądalności osiągnęły serwisy: Gry - oglądalność Imperium Gier zwiększyła się o ponad 1/3 w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, a liczba jego użytkowników zwiększyła się o ponad 60% (są to najwyższe wskaźniki w historii serwisu) oraz ateny.wp - witryna poświęcona Igrzyskom Olimpijskim.
W wersji testowej uruchomiono nowy serwis Gier Online, z dodatkowymi funkcjonalnościami oraz możliwością zostania graczem VIP, z czym wiążą się dodatkowe gratyfikacje.
Już wkrótce planowane jest wprowadzenie nowych serwisów i usług płatnych w portalu, w tym serwisu fotograficznego, usług dostępowych, usług VOIP, szkoleń on-line, serwisu blog.wp.pl. Trwają również prace związane z przebudową i wprowadzeniem nowych użyteczności do serwisu Poczta, Randka i Logodzwonki. Ruszy także kolejna Netmania.