Trwa ładowanie...
df2snkg
On Board PR
07-05-2008 08:00

Clear z On Board PR


Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniu
działań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej linii
szamponów przeciwłupieżowych marki Clear.

df2snkg
df2snkg

Umowa obowiązuje do końca 2008 roku.

Działania na rzecz marki Clear prowadzi Dział Brand PR, prowadzony przez Monikę Jasłowską. Jest to już kolejny projekt realizowany przez On Board PR dla Unilever Polska obok działań na rzecz marek Flora, Algida oraz Dove.

df2snkg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
df2snkg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj