'Cieplejszy dom - to się opłaca'
W październikowym numerze 'Murator' rozpoczyna II edycję akcji edukacyjnej 'Cieplejszy dom - to się opłaca'.
W ubiegłym roku miesięcznik doradzał właścicielom starych domów, jak można je modernizować i płacić mniej za ogrzewanie. W tegorocznej edycji, pismo chce zachęcić do energooszczędności tych, którzy stawiają nowe domy. Zamierza pokazać, że warto nawet budować dom cieplejszy, niż wymagają tego przepisy. Podobnie jak we wcześniejszej edycji, także i teraz akcji towarzyszy konkurs dla czytelników, w którym nagrodami są materiały na ocieplenie domu lub poddasza o łącznej wartości 45 tysięcy złotych. Ufundowała je firma Rockwool. Honorowy patronat nad projektem sprawuje Narodowa Agencja Poszanowania Energii. Ukazanie się październikowego „Muratora wspiera kampania promocyjna w mediach: telewizji, prasie i internecie.
II edycja akcji „Cieplejszy dom – to się opłaca” rusza wraz z październikowym numerem pisma, a kończy się w marcu 2007 roku. Jej adresatami są przede wszystkim osoby, które zamierzają wybudować nowy dom. „Murator” chce ich przekonać, że warto zadbać o należyte ocieplenie domu i dla własnej korzyści zrobić nawet więcej, niż wymagają przepisy. Magazyn pokaże, jak wybudować dom tani; po czym poznać, że dom będzie ciepły; w co należy zainwestować, żeby zmniejszyć ilość energii do ogrzewania domu i wreszcie pokaże domy korzystne i niekorzystne pod względem energetycznym.
Częścią akcji jest konkurs dla czytelników, skierowany zarówno do właścicieli nowych jak i starszych domów. Aby wziąć w nim udział należy wypełnić kupon konkursowy znajdujący się w miesięczniku oraz odpowiedzieć na pytanie redakcji. Można również skorzystać z formularza zamieszczonego w internecie pod adresem: www.murator.pl/cieplejszydom. Jury, w skład którego wejdą przedstawiciele organizatorów konkursu, wybierze spośród wszystkich prac spełniających wymogi regulaminu trzy najlepsze. W ten sposób wyłonieni zostaną laureaci, którzy odpowiednio otrzymają I, II i III nagrodę. Nagrodami są materiały firmy Rockwool na ocieplenie domu lub poddasza. Spośród produktów firmy Rockwool laureaci będą mogli wybrać najodpowiedniejszy dla ich domu materiał ociepleniowy. Ważne, by służył do ocieplenia, a ich sumaryczna wartość nie przekroczyła wysokości nagrody.
Październikowy „Murator” jest wsparty kampanią promocyjną w mediach. Od 13 do 19 września br. w TVN, TVN24, TV4 i kanałach tematycznych pojawią się reklamy pisma. Kampania obejmuje także prasę: „Playboy”, „Wprost”, „Forbes”, „PC World Komputer” i magazyny Wydawnictwa MURATOR. W serwisach internetowych wydawnictwa emitowane będą reklamy tradycyjne i typu videoad. Kreację do kampanii przygotowała agencja PENTAGON Media Team we współpracy z działem marketingu Wydawnictwa MURATOR, odpowiedzialnym za produkty budowlane. Wykonawstwo zlecono firmie Avantgarde-Productions, a zakup mediów - domowi MindShare.Promocja obejmuje również punkty sprzedaży prasy.
Najnowszy „Murator” ma najwyższy w tym roku nakład - aż 175 tysięcy egzemplarzy.
Redaktor naczelny: Anna KamińskaCzęstotliwość ukazywania się: miesięcznikNakład nr 10/2006 175 000 egzemplarzyObjętość nr 10/2006: 224 + 4Cena: 9,90 złotych