Chroń je, jeśli kochasz...
6 lutego rozpoczyna się ogólnopolska telewizyjna kampania
edukacyjna ElektroEko pod hasłem "Chroń je, jeśli kochasz&
zużyte świetlówki oddaj do sklepu".
07.02.2008 08:00
Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków, aby zużyte świetlówki oddawali do sklepów. Główny przekaz zawiera informacje o właściwych zasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz zagrożeniach jakie niesie dla środowiska oraz naszych najbliższych nie przestrzeganie tych zasad.
W kampanii zostaną wykorzystane dwa rodzaje spotów - 30 i 15 sekundowe. Kampania obejmuje stacje zasięgowe oraz stacje tematyczne, dopasowane do grupy docelowej (kobiety i mężczyźni 20-54 lat, miasta pow. 100 tys. Mieszkańców, z wykształceniem średnim i wyższym).
Będzie można je zobaczyć w następujących stacjach: TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat Sport, Superstacja oraz DAP (Discovery, Discovery Science, Discovery Civillisation, Animal Planet) i AT Media (Hallmark, AXN, Puls, Tele5, Zone Club, Zone Romantica, Zone Europa, Planete, National Geographic).
Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Adliner, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a wsparciem PR zajmuje się agencja Multi Communications.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest ElektroEko Organizacja Odzysku Zużytego Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego.