Chiński Haier chce podbić Polskę
Producent sprzętu AGD zakłada, że do 2006
roku zdobędzie 20% polskiego rynku. Rozważa też inwestycję w
produkcję elektroniki użytkowej - donosi "Puls Biznesu".
07.07.2004 | aktual.: 07.07.2004 06:33
Po kilku latach dyskretnych prób zaistnienia na rynku sprzętu AGD chiński Haier rozpoczyna zmasowany atak - wystartował z kampanią promocyjną, zabiega o sprzedaż w kolejnych sieciach handlowych. Promocji towarzyszą plany inwestycyjne - Haier rozważa uruchomienie w Polsce produkcji elektronkiki użytkowej. W grę wchodzą telefony, telewizory, ekrant itp. - ujawnia "Puls Biznesu".
Właśnie rozpoczynamy współpracę z Haierem - potwierdza rzecznik sieci Avans i Mega Avans Iga Niewiadomska.
Wprowadzamy do sprzedaży telefony komórkowe. To będzie dla nas przełomowy rok. Spodziewam się, że na koniec grudnia nasze obroty w Polsce sięgną 25 mln dolarów - mówi dyrektor generalny Haier Polska Jarosław Malecki.
Chiński producent ma bardzo ambitny plan zdobywania polskiego rynku AGD, na którym od lat są obecnie największe światowe koncerny z branży - podkreśla "Puls Biznesu". (PAP)