Trwa ładowanie...
d4cze0z
10-11-2006 07:10

'Carrefour Rodziynka'

Program Rodziynka jest pierwszym w Polsce programem lojalnościowym przygotowanym specjalnie dla klientów supermarketów.

d4cze0z
d4cze0z

Ten ogólnopolski projekt został wprowadzony w dniu 8 listopada 2006 roku i swoim zasięgiem obejmuje supermarkety należące do Grupy Carrefour Polska, czyli: sklepy Champion, Globi oraz Carrefour Express.

Rodziynka jest programem ciągłym i bezterminowym. Przystąpienie do Rodziynki jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości dokonanych zakupów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na bony rabatowe lub atrakcyjne prezenty z katalogu, zawierającego ponad 60 pozycji, m.in. akcesoriów kuchennych i wyposażenia domu, zabawek, drobnego sprzętu AGD i RTV. Najbardziej aktywni uczestnicy programu otrzymują bezpośredni mailing prezentujący aktualną ofertę oraz zawierający kupony promocyjne: premiowe lub na produkty świeże - podano w komunikacie.

Oprócz klientów, program Rodziynka oferuje wymierne korzyści dla wielu innych grup związanych z Carrefour. Mogą z niego korzystać także pracownicy firmy, mimo że wszystkie dotychczasowe programy promocyjne i lojalnościowe realizowane przez inne sieci handlowe nie zezwalały na ich udział. Wszyscy pracownicy supermarketów przystąpili do Rodziynki i są już właścicielami kart. Korzyściami wynikającymi z programu i nowymi możliwościami komunikacji z konsumentami będą cieszyć się także dostawcy. Dzięki specjalnemu katalogowi hitów nawet do 500 dostawców rocznie będzie mogło wypromować własne produkty i marki.

W budowę programu Rodziynka zaangażowano wiele zespołów, m.in.: handlowców, specjalistów od marketingu i badań rynkowych. Projekt powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady – zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów – zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. Następnie, przez pół roku, w reprezentatywnej grupie pięciu supermarketów zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Pabianicach i Opocznie realizowany był program pilotażowy Rodziynka. W efekcie powstała zindywidualizowana oferta, uwzględniająca preferencje różnych grup klientów, której kluczowymi zaletami – w porównaniu z innymi programami lojalnościowymi – są kompleksowość i różnorodność. Klienci mają do dyspozycji wiele możliwości zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne prezenty bądź bony rabatowe - informuje Carrefour.

d4cze0z
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4cze0z
Więcej tematów