Trwa ładowanie...
d1q4qnn
17-06-2005 09:02

Boomerangi rozdane

VII edycja konkursu marketingu bezpośredniego 'Boomerang', organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, rozstrzygnięta.

d1q4qnn
d1q4qnn

Wczoraj podczas uroczystej Gali, która miała miejsce w kamienicy przy ul. Fredry, zostały wręczone nagrody VII edycji Konkursu "Boomerang".

Poniżej przedstawiamy listę zwycięzców:

  1. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2C)":

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM za kampanię WYZWÓL MARZENIA - GAULOISES, ALTADIS zrealizowaną dla firmy ALTADIS

  1. Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2B)":
d1q4qnn

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERS

" Wyróżnienie dla MARKETSHARE za kampanię SPRAWDŹ JĄ NA TORZE dla firmy DAF TRUCKS POLSKA

  1. Kategoria "Program lojalnościowy (B2C)":

" Wyróżnienie dla DATA SOLUTIONS za kampanię KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW WINIARY dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla FFCREATION.COM za kampanię HEYAH KLUB dla firmy PTC

  1. Kategoria "Program lojalnościowy (B2B)":
d1q4qnn

" Boomerang dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię PANTA RHEI - KLUB EKSPERTÓW WILO dla firmy WILO

" Wyróżnienie dla EURO RSCG MARKETING HOUSE za kampanię AKADEMIA BIZNESU FARMACEUTYCZNEGO dla firmy BOEHRINGER INGELHEIM

  1. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2C)":

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię BOLS - WZMACNIACZ IMPREZ dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię CRUNCHIPS DOMÓWKA dla firmy THE LORENZ BAHLSEN SNACK WORLD6. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2B)":

d1q4qnn

" Boomerang dla PEPPERMINT za kampanię HAKI NA GRUBE RYBY dla firmy LISNER POLSKA" Wyróżnienie dla ALBEDO MARKETING za kampanię INDESIT "AŻ CHCE SIĘ SKAKAĆ" dla firmy INDESIT COMPANY

  1. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) w miejscu sprzedaży":

" Boomerang dla BOLS za kampanię THE BEACH dla firmy BOLS

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROZRYWKI PIŁKARSKIE MASTERCARD EURO'2004 dla firmy MASTERCARD

d1q4qnn

" Wyróżnienie dla SALES LINK za kampanię ŚMIETANKOWA STREFA ALGIDY dla firmy UNILEVER POLSKA

  1. Kategoria "Field & Event marketing (B2C) poza miejscem sprzedaży"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię PRZYSTANEK IKEA dla firmy IKEA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROADSHOW "MOBILNE BIURO" dla firmy POLKOMTEL

  1. Kategoria "Internet Serwis Internetowy"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię DEKORAL.PL dla firmy POLIFARB CIESZYN-WROCŁAW

d1q4qnn

" Wyróżnienie dla BYSS za kampanię CARLSBERGVILLE-ZIMOWY KURORT CARLSBERGA dla firmy CARLSBERG POLSKA

  1. Kategoria "Internet Kampania internetowa"

" Boomerang dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię DUREX GLOBAL SURVEY dla firmy SSL HEALTHCARE

" Wyróżnienie dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię KOMUNIKATOR INTERNETOWY PLUS GSM dla firmy POLKOMTEL

  1. Kategoria "Marketing Mobilny"

Jury nie przyznało w tej kategorii statuetki Boomerang oraz wyróżnień.

  1. Kategoria "Telemarketing (B2C)"
d1q4qnn

" Boomerang dla CALL CENTER POLAND za kampanię HELP DESK SAMSUNG dla firmy SAMSUNG ELECTRONICS

  1. Kategoria "Telemarketing (B2B)"

" Wyróżnienie dla AXEL SPRINGER KONTAKT za kampanię 4 + 4 LITRY GRATIS dla firmy SHELL

  1. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2C)"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię TYSKIE 375 dla firmy KOMPANIA PIWOWARSKA

" Wyróżnienie dla EURO RSCG 4D za kampanię PEUGEOT 407 dla firmy PEUGEOT

  1. Kategoria "Kampania zintegrowana (B2B)"

" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię MY SAP ALL IN ONE LEAD GENERATION dla firmy SAP

" Wyróżnienie dla PEPPERMINT za kampanię AKADEMIA DWÓCH TYSIĘCY SUKCESÓW dla firmy AMICA

  1. Kategoria "Non profit"

" Wyróżnienie dla ADV.PL za kampanię INTERNET DLA PRZYSZŁOŚCI! dla firmy IAA - MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY

  1. Kategoria "Boomerang Design"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię ZAKOCHANE WARZYWA dla firmy UNILEVER POLSKA

" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię własną CALENDAR BOYS

  1. Kategoria "Boomerang Ambient"

" Boomerang dla ADV.PL za kampanię BRAND MATE - AGNIESZKA dla firmy NESTLE POLSKA

" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię SERIA PODKŁADEK NA TACKI dla firmy NESTLE POLSKA

  1. Kategoria "Boomerang OPEN"

" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię ACHTUNG MINEN dla firmy URZĄD MIASTA KRAKOWA

  1. Kategoria "Salon Odrzuconych"

" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię POSTAW NA PAPIER dla firmy INTERNATIONAL PAPIERGrand Prix:

" GRAND PRIX dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERSPonadto podczas Gali został również rozstrzygnięty Konkurs "Boomerang Young", którego zwycięzcą został Pan Tomasz Subocz z Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.

Patronem medialnym konkursu był m.in. wortal Wirtualnemedia.pl.

d1q4qnn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1q4qnn
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj