Boomerangi rozdane
VII edycja konkursu marketingu bezpośredniego 'Boomerang', organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, rozstrzygnięta.
17.06.2005 09:02
Wczoraj podczas uroczystej Gali, która miała miejsce w kamienicy przy ul. Fredry, zostały wręczone nagrody VII edycji Konkursu "Boomerang".
Poniżej przedstawiamy listę zwycięzców:
- Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2C)":
" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM za kampanię WYZWÓL MARZENIA - GAULOISES, ALTADIS zrealizowaną dla firmy ALTADIS
- Kategoria "Wysyłka bezpośrednia (B2B)":
" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERS
" Wyróżnienie dla MARKETSHARE za kampanię SPRAWDŹ JĄ NA TORZE dla firmy DAF TRUCKS POLSKA
- Kategoria "Program lojalnościowy (B2C)":
" Wyróżnienie dla DATA SOLUTIONS za kampanię KĄCIK RADOSNYCH ZAKUPÓW WINIARY dla firmy NESTLE POLSKA
" Wyróżnienie dla FFCREATION.COM za kampanię HEYAH KLUB dla firmy PTC
- Kategoria "Program lojalnościowy (B2B)":
" Boomerang dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię PANTA RHEI - KLUB EKSPERTÓW WILO dla firmy WILO
" Wyróżnienie dla EURO RSCG MARKETING HOUSE za kampanię AKADEMIA BIZNESU FARMACEUTYCZNEGO dla firmy BOEHRINGER INGELHEIM
- Kategoria "Promocja sprzedaży (B2C)":
" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię BOLS - WZMACNIACZ IMPREZ dla firmy BOLS
" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię CRUNCHIPS DOMÓWKA dla firmy THE LORENZ BAHLSEN SNACK WORLD6. Kategoria "Promocja sprzedaży (B2B)":
" Boomerang dla PEPPERMINT za kampanię HAKI NA GRUBE RYBY dla firmy LISNER POLSKA" Wyróżnienie dla ALBEDO MARKETING za kampanię INDESIT "AŻ CHCE SIĘ SKAKAĆ" dla firmy INDESIT COMPANY
- Kategoria "Field & Event marketing (B2C) w miejscu sprzedaży":
" Boomerang dla BOLS za kampanię THE BEACH dla firmy BOLS
" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROZRYWKI PIŁKARSKIE MASTERCARD EURO'2004 dla firmy MASTERCARD
" Wyróżnienie dla SALES LINK za kampanię ŚMIETANKOWA STREFA ALGIDY dla firmy UNILEVER POLSKA
- Kategoria "Field & Event marketing (B2C) poza miejscem sprzedaży"
" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię PRZYSTANEK IKEA dla firmy IKEA
" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię ROADSHOW "MOBILNE BIURO" dla firmy POLKOMTEL
- Kategoria "Internet Serwis Internetowy"
" Boomerang dla ADV.PL za kampanię DEKORAL.PL dla firmy POLIFARB CIESZYN-WROCŁAW
" Wyróżnienie dla BYSS za kampanię CARLSBERGVILLE-ZIMOWY KURORT CARLSBERGA dla firmy CARLSBERG POLSKA
- Kategoria "Internet Kampania internetowa"
" Boomerang dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię DUREX GLOBAL SURVEY dla firmy SSL HEALTHCARE
" Wyróżnienie dla ZENTROPY PARTNERS za kampanię KOMUNIKATOR INTERNETOWY PLUS GSM dla firmy POLKOMTEL
- Kategoria "Marketing Mobilny"
Jury nie przyznało w tej kategorii statuetki Boomerang oraz wyróżnień.
- Kategoria "Telemarketing (B2C)"
" Boomerang dla CALL CENTER POLAND za kampanię HELP DESK SAMSUNG dla firmy SAMSUNG ELECTRONICS
- Kategoria "Telemarketing (B2B)"
" Wyróżnienie dla AXEL SPRINGER KONTAKT za kampanię 4 + 4 LITRY GRATIS dla firmy SHELL
- Kategoria "Kampania zintegrowana (B2C)"
" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię TYSKIE 375 dla firmy KOMPANIA PIWOWARSKA
" Wyróżnienie dla EURO RSCG 4D za kampanię PEUGEOT 407 dla firmy PEUGEOT
- Kategoria "Kampania zintegrowana (B2B)"
" Boomerang dla OGILVY ONE za kampanię MY SAP ALL IN ONE LEAD GENERATION dla firmy SAP
" Wyróżnienie dla PEPPERMINT za kampanię AKADEMIA DWÓCH TYSIĘCY SUKCESÓW dla firmy AMICA
- Kategoria "Non profit"
" Wyróżnienie dla ADV.PL za kampanię INTERNET DLA PRZYSZŁOŚCI! dla firmy IAA - MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY
- Kategoria "Boomerang Design"
" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię ZAKOCHANE WARZYWA dla firmy UNILEVER POLSKA
" Wyróżnienie dla TEQUILAPOLSKA za kampanię własną CALENDAR BOYS
- Kategoria "Boomerang Ambient"
" Boomerang dla ADV.PL za kampanię BRAND MATE - AGNIESZKA dla firmy NESTLE POLSKA
" Wyróżnienie dla MRM MOMENTUM GROUP za kampanię SERIA PODKŁADEK NA TACKI dla firmy NESTLE POLSKA
- Kategoria "Boomerang OPEN"
" Boomerang dla ESKADRA PROMARKET za kampanię ACHTUNG MINEN dla firmy URZĄD MIASTA KRAKOWA
- Kategoria "Salon Odrzuconych"
" Boomerang dla TEQUILAPOLSKA za kampanię POSTAW NA PAPIER dla firmy INTERNATIONAL PAPIERGrand Prix:
" GRAND PRIX dla OGILVY ONE za kampanię SIŁA PRZYCIĄGANIA CENTRUM OKĘCIE dla firmy CAPITAL PARTNERSPonadto podczas Gali został również rozstrzygnięty Konkurs "Boomerang Young", którego zwycięzcą został Pan Tomasz Subocz z Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie.
Patronem medialnym konkursu był m.in. wortal Wirtualnemedia.pl.