Bliższa współpraca NetSprint i Orkla Press
NetSprint.pl i 12 dzienników regionalnych należących do Orkla Press Polska podpisały umowy o współpracy.
25.10.2006 07:10
Serwisy internetowe gazet zostały wzbogacone o wyszukiwarkę internetową NetSprint. Jednocześnie zaimplementowano na nich system reklamy kontekstowej - Adkontekst. Biura reklamy Orkla Press wzbogaciły swoją ofertę o Link Sponsorowany sieci Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.
- Nasze serwisy internetowe rozwijają się bardzo dynamiczne. Wkrótce otrzymają nowy layout i wiele dodatkowych funkcjonalności. Chcemy, aby z poziomu naszych stron WWW mieszkańcy regionów uzyskiwali pełną informację o otaczającej ich rzeczywistości. Współpraca z NetSprintem idealnie wpisuje się w naszą strategię silnej obecności w Internecie – mówi Andrzej Pestkowski, dyrektor ds., rozwoju Orkla Press Polska.
Wdrożenia te to początek strategicznej współpracy między spółką NetSprint.pl a Orkla Press. Kolejnym krokiem jest sprzedaż Linków Sponsorowanych Wirtualnej Polski i sieci NetSprint przez regionalne biura reklamy Orkla Press. Każdy lokalny podmiot zainteresowany promocją w Internecie może już dziś zgłosić się z prośbą o wszelkie informacje bezpośrednio do zespołu konsultantów biur reklamy poszczególnych gazet.
Rozpoczęcie współpracy z gazetami Orkla Press jest ważnym krokiem w rozwoju naszej Spółki. Umożliwia nam lepsze dotarcie zarówno do Użytkowników jak i Reklamodawców spoza Warszawy – mówi Artur Banach – prezes NetSprint.pl. Te działania wpisują się w naszą strategię w ramach, której dążymy do lepszego od naszych globalnych konkurentów rozumienia i zaspakajania potrzeb polskich Internautów oraz lokalnego biznesu.