Biuro Reklamy Time ma nowe logo
Biuro Reklamy Time wprowadza nowy logotyp. Autorem projektu jest
agencja Adeen (autor nowej wizualizacji Radia Eska).
16.11.2007 08:00
"Nowe logo jest swoistą "kropka nad i" podkreślającą zakończenie procesu zmian i otwarciem na nowe wyzwania rynkowe stojące przed nami. Chcemy zwrócić uwagę naszych partnerów biznesowych na efekty pracy, jaką wykonaliśmy i co za tym idzie na nowe narzędzia, jakość i możliwości Biura Reklamy Time, które oddajemy do ich dyspozycji" - mówi Marcin Tomczyk, dyrektor ds. Kluczowych Klientów w Time.
W 2007 roku Biuro Reklamy Time (Eska, Eska Rock, Vox FM i Radio Wawa) przeszło istotną transformację: rozbudowano zespół, a oferta została wzbogacona o nowe produkty radiowe (Drapacz Chmur i Drapacz Chmur Plus)
, crossmediowe (oferta Eski z Interią i IDMnet oraz Axlem >>Popcorn<<), Eski Rock i 4fun.tv.
"Wzmacniamy pozycję na rynku radiowym dzięki wzrostowi słuchalności naszych stacji oraz ich udziału w budżetach reklamowych. Jesteśmy przygotowani do planowania kampanii radiowych dla całego rynku i działalności brokerskiej" - podsumowuje Marcin Tomczyk.