SpołeczeństwoBillboard osobisty

Billboard osobisty

Coraz więcej osób załatwia swoje prywatne
sprawy, wykupując kampanie reklamowe na billboardach.
Ludzie wynajmują powierzchnie reklamowe, by wyrazić swoje uczucia,
emocje lub
po prostu wypromować samego siebie i znaleźć pracę - pisze
"Metropol".

27.10.2004 | aktual.: 27.10.2004 07:14

Zamówień na reklamę osobistą otrzymujemy bardzo wiele. Zwykle ludźmi kierują dwa motywy. Albo szukają pracy, albo chcą przekazać coś drugiej osobie - mówi Radosław Kasyk, dyrektor marketingu w firmie Ströer. Miesiąc temu mieliśmy ogłoszenie w sprawie pracy, obecnie na ulicach Warszawy można zobaczyć billboard skierowany do dziewczyny o imieniu Kasia przez porzuconego chłopaka - dodaje.

W naszych czasach reklama to coś oczywistego, jest to nośnik emocji - twierdzi socjolog Mirosław Pęczak. Jego zdaniem moda na załatwianie prywatnych spraw za pomocą billboardów wynika z tego, że ludzie oswoili się z reklamami, a na taki sposób komunikacji decydują się ekstrawertycy.

Z możliwości rozwieszenia billboardów korzystają osoby nastawione na kreatywne poszukiwanie wyjścia z dramatycznej sytuacji, a także te, które mają problem z porozumieniem się z drugą osobą - uważa psycholog społeczny Konrad Maj ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Pierwszy billboard z prywatnym ogłoszeniem pojawił się w Trójmieście. Jestem doktorantem, szukam pracy - brzmiał napis. Do tego dołączony był numer telefonu. Reklama wzbudziła zainteresowanie, a jej autor osiągnął pożądany cel - otrzymał wiele ofert pracy. (PAP)

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)