Biały pudel wypromuje Lublin
Koszulki, kubki, długopisy, parasolki, pióra wieczne ale też podróżne walizki - ponad 1800 gadżetów z logiem Lublina ma pomóc w promocji Lublina. Ratusz ogłosił dzisiaj przetarg, który wyłoni firmę mającą wykonać "reklamówki".
- Będą darmowe, a ich rozprowadzaniem zajmie się Biuro Marketingu Miasta w porozumieniu z Wydziałem Organizacji - mówi Marta Jamrożek miejskiego z Wydziału Organizacji.
Pieniądze na wykonanie gadżetów pochodzą z puli projektu "Od Unii Lubelskiej do Unii Europejskiej". Jego wartość wynosi prawie 2 mln zł, z czego 1,3 mln zł to dofinansowanie unijne.
- Większość gadżetów ma być czarna z zielonymi i czerwonymi elementami - wyjaśnia Agnieszka Oszust z Kancelarii Prezydenta Lublina.
Nowością jest wzór nadruków na koszulkach. Dotychczas były to fragmenty fresków z Kaplicy Trójcy Świętej na lubelskim Zamku. - Obecnie nadruk będzie powieleniem bilbordu, który eksponowaliśmy w ramach akcji "Renesans inspiracji" - dodaje Oszust. Chodzi o obraz, na którym jest biały pudel oraz nogi prowadzącej go modelki.
Wykonawca będzie miał trzy tygodnie na przygotowanie całej partii gadżetów.
To nie jedyne suweniry promocyjne, które zamierza jeszcze tego lata wykonać ratusz. Swoją transzę gadżetów zamówi też Kancelaria Prezydenta Lublina. Ma zarezerwowane na ten cel 200 tys. zł.