Benecol w telewizji
Błękit wody, biel piasku, ludzie w egzotycznych strojach - to nie
zapowiedź programu podróżniczego, lecz nowy spot telewizyjny Raisio
Polska Foods, będący częścią kampanii "Benecol - wybór serca dla
zdrowszego życia".
04.02.2008 08:00
Ta nietypowa w segmencie produktów spożywczych reklama jest adaptacją angielskiego spotu "Big Picture", wyreżyserowanego przez Howarda Greenhalgha, twórcy słynnych wideoklipów muzycznych m.in. do utworów Stinga, Pet Shop Boys, grupy Soundgarden, czy Placebo oraz reżysera nagradzanych reklam, które stworzył dla tak znanych marek jak: Adidas, Nike, BBC, Citroen i wielu innych.
Kampania telewizyjna Benecolu rozpoczyna się 4 lutego i trwać będzie do 9 marca. 30 i 15-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w stacjach TVP1, TVP2, TVN, POLSAT, TV4, TVN7, TVP3 oraz w stacjach cyfrowych: TVN24, TVN Style, Ale Kino, Zone Europa. Według szacunków - reklama dotrze do niemal 90% grupy docelowej.
Adaptację spotu przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell, we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To.