'Bek tu skul'

Taki jest tytuł kampanii sieci sklepów Cropp Town, która potrwa do końca września.

Grupa docelowa kampanii to "niegrzeczni i zbuntowani" od 13-tego do 22-go roku życia.

Powstały też reklamy radiowe (dźwiękowe), które będą emitowane w lokalnych stacjach radiowych oraz w Centrach Handlowych i sklepach Cropp Town.

Rozesłany został także mailing do ponad 100.000 Klientów Cropp Town.

Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano aktywny serwis internetowy, prezentujący nową jesienną kolekcję. Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, animacji i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało. Już w tej chwili serwis cropptown.pl to co miesiąc ponad 130 tysięcy Użytkowników.

Kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z marką Cropp.

Pomysłodawcami kampanii są: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik i Mariusz Kozak-Zagozda. Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna CROPP oraz przy tworzeniu realizacji Internetu - firma od kilku lat współpracująca z LPP S.A. - Zjednoczenie.com.

Art. Director: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert SuszkoCopywriter: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert SuszkoGrafiki: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Internet: Paweł Kmiecik, Robert Suszko Adam Przybysz; firma ZJEDNOCZENIE.COMFilmy i muzyka: Robert Suszko, Adam Przybysz.Organizacja kampanii, planowanie i zakup mediów: Tomasz GardziewiczSesje zdjęciowe - organizacja i nadzór: Grażyna Stojałowska, Karolina Menegon, Paweł Kmiecik, Robert SuszkoOrganizacja kampanii w sklepach i Centrach Handlowych: Jola Tylicka, Rafał Dąbrowski; Filip Piontecki, Tomek GardziewiczAkcje eventowe: Adrian JABBA Grycendler, Tomek ZAMAJ Zamajski; Filip Piontecki, Rafał Dąbrowski.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)