PolskaBankowe centrum komunikacje

Bankowe centrum komunikacje

(inf. własna)

13.11.2001 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Bank Zachodni WBK uruchomił dla swoich klientów jedno z nowoczesne Centrum Komunikacji, służące klientom informacją i pomocą 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Na pytania klientów czeka około 80 konsultantów banku, którzy poza telefonami mają do swojej dyspozycji terminale komputerowe, dzięki którym mają dostęp do wszystkich informacji potrzebnych do szybkiego udzielenia informacji i pomocy.

Konsultanci mogą bezpośrednio ze swoich stanowisk komputerowych wykonać większość czynności związanych z obsługą usług, zwłaszcza tych, w przypadku których ważny jest czas, na przykład: zastrzeżenie skradzionej karty, zablokowanie lub odblokowanie usług bankowości elektronicznej, autoryzacja transakcji, czy pomoc w ponownej instalacji terminala kartowego. (reb)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)