Awanse w AdConcept
Michał Czaja i Mariusz Grodzki, zatrudnieni dotychczas jako
specjaliści ds. reklamy w spółce AdConcept (zajmuje się sprzedażą
reklam w prasie), awansowali na stanowiska kierownicze.
07.05.2008 08:00
Czaja został kierownikiem sprzedaży. Podlegać mu będzie m.in. team zajmujący się sprzedażą powierzchni reklamowej w miesięczniku wnętrzarskim "Tak Mieszkam", wydawanym przez Prószyński Media.
Grodzki objął natomiast stanowisko kierownika sprzedaży pism luksusowych, znajdujących się w portfolio Ad Concept - są to m.in. takie tytuły jak "Diners Club" Magazine (wydawany dla Diners Club), "Private Banking" (wydawany dla Noble Bank), "Woman" (wydawany dla Dermik) czy "Hotel Haffner's Magazine" (wydawany dla sopockiego Hotelu Haffner).
Jak informuje Małgorzata Teodorczyk, członek zarządu AdConcpet, w związku z dużą ilością finalizowanych obecnie rozmów negocjacyjnych, firma w drugim półroczu planuje kolejne grupowe zatrudnienia i stosowne awanse. Najprawdopodobniej zmianie ulegnie również sama struktura organizacyjna, która zostanie rozbudowana o segment pism motoryzacyjnych i urodowych.