Trwa ładowanie...
d2tz71t
30-03-2006 06:56

'Avanti' ma dwa lata

Urodzinowy, kwietniowy numer magazynu ukaże się na rynku 31 marca 2006 roku w nakładzie 235 tysięcy egzemplarzy.

d2tz71t
d2tz71t

„Avanti” przygotowało dla swoich czytelniczek urodzinowy konkurs, w którym będzie do wygrania ponad 400 atrakcyjnych nagród. Kwietniowy numer będzie wsparty kampanią reklamową, która startuje w dniu rozpoczęcia sprzedaży magazynu. Pierwszy numer miesięcznika ukazał się na rynku w marcu 2004 roku. W ciągu dwóch lat „Avanti” stało się drugim najbardziej poczytnym miesięcznikiem dla kobiet.

W kwietniowym, jubileuszowym numerze „Avanti” czytelniczki znajdą między innymi informacje o modzie fitness, najnowszych trendach w makijażu, a także tegorocznej edycji konkursu Elite Model Look, którego patronem medialnym jest „Avanti”. Z okazji urodzin „Avanti” organizuje w kwietniu konkurs, w którym czytelniczki będą mogły wygrywać atrakcyjne nagrody. Logując się na stronie http://www.avantimoda.pl/, można będzie zdobyć 415 modnych akcesoriów kobiecych i upominków: torby fitness marki Offset, bony na buty marki Heavy Duty, T- shirty, dodatki marki Cropp, okulary przeciwsłoneczne marki Belutti, płyty Kasi Klich „Zaproszenie”, depilatory marki Braun oraz wody toaletowe Salvador Dali.

Urodzinowemu numerowi „Avanti” towarzyszyć będzie silna kampania promocyjna obejmująca: dzienniki („Gazeta Wyborcza”, „Metro”), czasopisma Agory, portal Gazeta.pl, outdoor (reklama na autobusach w ośmiu największych polskich miastach)
i telewizję (stacje TVP, TVN, TVN Style, TVN 7, Polsat, TV 4, VIVA, MTV, 4FunTV). Kreację reklamy telewizyjnej przygotował Dział Marketingu „Avanti”, produkcją zajął się dom produkcyjny BadiBadi, a zakupem mediów dom mediowy Starlink. Magazyn będzie promowany także w punktach sprzedaży (standy, plakaty, ulotki).

- Sukces „Avanti” bardzo nas cieszy. Okazało się, że nawet na tak konkurencyjnym rynku jak rynek czasopism kolorowych w Polsce można znaleźć lukę i ją efektywnie zagospodarować. Tytuł zdobył uznanie czytelników i przedstawicieli środowiska. Dowodzą tego liczne nagrody. W roku 2004 branżowy magazyn „Media i Marketing Polska" przyznał „Avanti” tytuł Debiutu Roku. W konkursie Media Trendy 2005 nasz miesięcznik otrzymał dwa tytuły – „Debiut Roku" i „Czasopismo Roku". Rok później, na Media Trendach 2006, „Avanti” ponownie zdobyło tytuł Czasopisma Roku. To powód do radości i dumy, ale najbardziej pochlebia nam uznanie czytelników. Po dwóch latach nasz magazyn lokuje się w czołówce najchętniej czytanych pism wśród kobiecych miesięczników luksusowych - powiedział Marek Jackiewicz, dyrektor pionu czasopism Agory.

„Avanti” zadebiutowało na rynku 26 marca 2004 roku jako pierwszy polski magazyn shoppingowy dla kobiet.

d2tz71t
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tz71t
Więcej tematów