Artegence dla Gorącego Kubka Knorr
Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowy
smak Gorącego Kubka Knorra. Wariant serowy poszerzył portfolio zup
instant w saszetkach. Jego wprowadzenie ma na celu umocnienie
pozycji Unilever, jako lidera sprzedaży słonych przekąsek zupnych.
15.10.2007 08:00
Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowania nowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiają się na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net w sieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard, double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle 300x250.
Strona konkursu "Kubek Pełen Sera" (http://www.tegomitrzeba.pl)
przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jej integralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którym główną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów noży do sera marki Berghoff.
Akcja internetowa, którą przygotowała Artegence, uzupełnia silną kampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.
Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.