Artegence dla Commercial Union
Z początkiem czerwca ruszyła kampania internetowa nowego produktu
strukturyzowanego Commercial Union, przygotowana przez agencję
interaktywną Artegence.
16.06.2008 08:00
Kampania ma charakter sprzedażowo-informacyjny. Zachęca do zakupu ubezpieczenia inwestycyjnego CU Gwarancja Światowe Surowce, które umożliwia zarabianie na wzroście cen światowych surowców (m.in. ropy, metali szlachetnych, artykułów spożywczych). Aspekt informacyjny związany jest z próbą wyjaśnienia przesłanek dla wzrostu ich cen oraz prognoz na przyszłość.
Kampania wykorzystuje jedną linię kreacyjną prowadzącą do microsite'u dostępnego pod adresem: https://www.cu.pl/promocja_cug.html. W akcji, obok tradycyjnych formatów reklam internetowych, wykorzystano również materiały wideo przygotowane przez Artegence, które wyświetlają się w treści artykułów publikowanych na serwisach branżowych.
Kampania potrwa trzy tygodnie i obecna jest na stronach Bankier.pl, Wp.pl, Money.pl oraz w sieci IDMnet. Za planowanie mediów odpowiada ACR.