Arctic w telewizji
Pod koniec czerwca ruszyła najnowsza kampania telewizyjna marki
Arctic. Celem kampanii jest komunikacja naturalnej wody mineralnej
Arctic z owocowym smakiem w wersji delikatnie gazowanej - nowości
produktowej w portfolio Arctic.
08.07.2008 08:00
Na potrzeby kampanii agencja Hand Made przygotowała 15-sekundowy spot telewizyjny i dwa warianty billboardów sponsorskich. Kampania zrealizowana została przy współpracy ze studiem Lunapark, które jest autorem animacji 3D oraz Fabryki Dźwięków Różnych odpowiedzialnej za udźwiękowienie. Produkcję spotu przygotował Qlvision. Media na potrzeby kampanii zakupił MindShare. Kampania emitowana będzie w TVN i Polsacie, w okresie letnim.
Ze strony Hoop S.A. (właściciel marki Arctic) produkcję przygotowały: Liliana Lesińska, Brand Manager Arctic i Elżbieta Mudź, Category Manager Waters . W Hand Made projekt zrealizował zespół: Anna Korwin (account manager), Miłosz Sroka (senior copywriter), Agnieszka Trzeciak (art director) i Marcin Palarczyk (creative director).
Nowe produkty Arcitc pojawiły się na rynku w maju 2008. Dostępne są w trzech wariantach smakowych: jabłko z miętą, malina z żurawiną i cytryna.