Trwa ładowanie...
d137r0j
09-10-2007 08:00

ARBOvision dla Ranbaxy Polska


ARBOvision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań
marketingowych wspierających sprzedaż nowej generacji leku
przeciwdepresyjnego.

d137r0j
d137r0j

Ranbaxy to kolejny klient dla którego ARBOvision przygotowała i realizuje strategię promocji produktu. Głównym celem projektu jest podniesienie sprzedaży produktów Ranbaxy poprzez zwiększenie poziomu wiedzy o nowej generacji leków antydepresyjnych wśród pacjentów oraz lekarzy pierwszego kontaktu.

Akcja marketingowa z udziałem konsultantów medycznych obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. ARBOvision przeprowadzi również analizę wyników dwumiesięcznej kampanii oraz dokona jej optymalizacji w oparciu o pozyskane dane.

d137r0j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d137r0j
Więcej tematów