Trwa ładowanie...
dq082cb
20-02-2008 08:00

ARBOvision dla Oticon Polska


ARBOvision przejął budżet firmy Oticon Polska na roczne działania
marketingowo- promocyjne.

dq082cb
dq082cb

W kwietniu ruszy niestandardowa kampania marketingowo-promocyjna firmy Oticon Polska, producenta zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych. Kampania skierowana będzie nie tylko do wszystkich osób dotkniętych problemem niedosłuchu ale także do osób zainteresowanych tą tematyką.

W ramach kampanii ARBOvision przeprowadzi działania z zakresu marketingu bezpośredniego z wykorzystaniem m.in. niestandardowych działań internetowych, e-pr, marketingu szeptanego oraz działań bezpośrednich.

Kampania potrwa do końca roku.

dq082cb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dq082cb
Więcej tematów