Angielski z flaszką
Polmos Zielona Góra od kilku dni sprzedaje
swój flagowy produkt - wódkę Luksusową - z dołączoną płytą CD,
zawierającą kurs nauki języka angielskiego. Firma należąca do
szwedzkiego koncernu V&S dołącza trzy różne płyty z lekcjami na
kolejnych poziomach zaawansowania - pisze "Gazeta Wyborcza".
Cena butelki się nie zmieniła. Prezes Polmosu Ryszard Jakubiuk nie chce zdradzić, ile kosztowała go ta promocja. Mówi tylko: "Pokryliśmy wszystkie koszty związane z wydaniem płyty. Jeśli akcja się sprawdzi, będziemy ją kontynuować" - pisze gazeta.
"Tego typu promocja jest sprzeczna z ustawą o wychowaniu w trzeźwości" - oburza się Bogusław Prajsner, wiceprezes Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Ustawa zabrania m.in. reklamy alkoholu prowadzonej poprzez budowanie skojarzeń z nauką, pracą lub sukcesem zawodowym - podaje dziennik.
Krytycznie o tej promocji wyraża się Piotr Badowski, prezes agencji reklamowej Euro RSCG Dialog. Nisko ocenia również jej skuteczność. "Skojarzenia pomiędzy wódką a nauką są tak odległe, jak pomiędzy proszkiem do prania a cygarami" - tłumaczy. "Nie widzę w tym także świadomej chęci sprowokowania do krytycznych reakcji, to raczej nieodpowiedzialny i nieprzemyślany wybryk" - informuje "Gazeta Wyborcza". (PAP)
Więcej: rel="nofollow">Gazeta Wyborcza - Polmos dołącza do wódki płyty z lekcjami angielskiegoGazeta Wyborcza - Polmos dołącza do wódki płyty z lekcjami angielskiego