Ambientowe MŚ Ery
Jet Line przygotował dwie kampanie ambient mediowe dla sieci Era związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006.
21.06.2006 06:34
Pierwsza pod hasłem "Takie rzeczy tylko w Erze" to ekspozycja reklamy o formacie 20 x 8 m zawierającej mock-up telefonu Nokia 6280 którego ekran jest wyświetlaczem typu LED o powierzchni ok. 30 m2. Reklama ustawiona została nad trybuną honorową na Placu Defilad w Warszawie przed Pałacem Kultury i Nauki od strony ulicyMarszałkowskiej. Na ekranie pokazywane są wszystkie mecze MŚ w piłce nożnej. Transmisje umożliwia Cyfrowy Polsat. Dzięki temu kibice również poza domem mogą śledzić kolejne mecze Mundialu. Kampania potrwa do końca rozgrywek, czyli do 9 lipca 2006. Jet Line odpowiada za przygotowanie ekspozycji oraz wynajęcie lokalizacji.
Druga kampania pod hasłem "Atmosferę Mistrzostw Świata przybliża ERA", to ekspozycje stołów do gry w piłkarzki w centrach handlowych w całym kraju. Stoły, o długości 3 m, są przeznaczone do gry dla 10 osób jednocześnie. Jet Line odpowiadał za ich produkcję, obrandowanie logotypami Ery oraz wynajęcie lokalizacji. Kampania "piłkarzyków" potrwa przez cały okres Mistrzostw Świata czyli do 9 lipca 2006.
Obok projektów ambient mediowych, Jet Line realizuje ogólnopolską kampanię z pod hasłem "Podbijamy emocje" na tablicach Motorway 12x4 m. Plakat reklamuje nowy model Noki 6020 oraz taryfę ERY 15 godzin darmowych rozmów.
Wszystkie kampanie zrealizowano na zlecenie domu mediowego OMD.