Alfred Hitchcock poleca
Nowy tytuł Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita.
12.01.2006 02:25
Na polskim rynku wydawniczym ukazał się nowy miesięcznik Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita SA - "Alfred Hitchcock poleca".
PW Rzeczpospolita, jako wydawca najstarszego pisma sensacyjnego "Detektyw", rozbudowuje tym samym grupę pism o charakterze sensacyjno–kryminalnym.
Miesięcznik "Alfred Hitchcock poleca" to zbiór opowiadań sensacyjnych. Magazyn skierowany jest do osób poszukujących chwili odprężenia przy doskonałej literaturze kryminalnej - nie tylko sprawnie napisanej, ale także profesjonalnie przełożonej i zredagowanej.
Doskonałą rekomendacją dla naszego pisma jest nazwisko Alfreda Hitchcocka – patrona magazynu. Podobnie jak w filmach Hitchcocka, tak i tutaj czytelnicy mogą spodziewać się opowieści o wciągającej intrydze, fascynujących zagadek z zaskakującymi rozwiązaniami i pasjonujących historii o zbrodniach i spiskach. Opowiadania są mocno osadzone w tradycji twórczości sensacyjno-kryminalnej, zarówno literackiej, jak i filmowej – mówi Arkadiusz Nakoniecznik, redaktor naczelny magazynu "Alfred Hitchcock poleca".
Na łamach nowego miesięcznika prezentowane będą opowiadania amerykańskich i polskich mistrzów gatunku, a także obiecujących polskich debiutantów.
Już w trzecim numerze magazynu pojawi się obszerny dział o charakterze publicystyczno – recenzenckim, w którym zaprezentujemy zapowiedzi i recenzje: książkowe, filmowe, DVD, a także wywiady i listy bestsellerów – dodaje Arkadiusz Nakoniecznik.
Nowe czasopismo jest licencyjnym wydaniem amerykańskiego magazynu "Alfred Hitchcock’s Mystery Magazine"– jednego z najbardziej popularnych na tamtym rynku miesięczników literacko-rozrywkowych, ukazującego się nieprzerwanie od 1956 roku.
Miesięcznik "Alfred Hitchcock poleca" będzie ukazywał się w nakładzie 25 tys. egzemplarzy, w cenie 4,90 zł. Magazyn będzie można kupić na terenie całej Polski w wybranych punktach sprzedaży i w prenumeracie.
Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita SA jest także wydawcą miesięczników "Detektyw" i "Za miastem", a także dwutygodnika "Farmer". Strategia rozwoju wydawnictwa zakłada w najbliższym czasie stworzenie kolejnych tytułów dla tych samych segmentów rynku.