Akcja ambientowa platformy "n"
Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanię
sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji "n". Działania
w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambient
mediów i guerilla marketingu.
17.12.2007 08:00
W akcji bierze udział 350 specjalnie przeszkolonych hostess, promotorów i animatorów. Na terenie ponad 100 centrów handlowych będzie można spotkać hostessy przebrane za pilota do nboxa oraz skonsultować się z promotorami w punktach sprzedaży telewizji nowej generacji "n". Dodatkowo umieszczono pudełka będące atrapami prezentów świątecznych i naklejki na podłogach.
Celem akcji jest przyciągniecie klientów do salonów firmowych telewizji nowej generacji "n", zainteresowanie ofertą oraz podkreślenie, że nbox jest wspaniałym pomysłem na prezent świąteczny. Dzięki tym aktywnościom marka "n" może zaistnieć w czasie i miejscu, w których konsumenci są tuż przed podjęciem decyzji o wyborze prezentu na święta.
Wartość budżetu akcji, zaplanowanej na okres trzech przedświątecznych weekendów nie została ujawniona. W tym samym czasie prowadzone są również działania reklamowe w telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach.
Działania zostały opracowane i przygotowane przez dom mediowy Starcom oraz Grupę Białko.