Akaba zaprasza Polaków
Władze specjalnej strefy ekonomicznej Akaba w Jordanii powierzyły
agencji Sigma International (Poland) Ltd zadanie zainteresowania Polaków wyjazdami do tego regionu.
Aqaba Special Economic Zone Authority (ASEZA) to niezależna instytucja odpowiedzialna za zarządzanie i administrowanie strefą ekonomiczną Akaby. Obecnie ASEZA realizuje światową kampanię marketingową, której celem jest zbudowanie wizerunku regionu Akaby jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku. Kampania jest współfinansowana przez Unię Europejską.
Położona na przecięciu trzech kontynentów: Azji, Europy i Afryki, Akaba w sposób naturalny wzbudza zainteresowanie turystów. Jej fascynujące rafy koralowe oraz unikatowa fauna i flora powodują, że jest to wymarzone miejsce dla nurków i miłośników sportów wodnych. Ponadto bliskość światowej sławy zabytków w Petrze i przepięknego krajobrazu Wadi Rum czynią z Akaby idealny przystanek na szlaku turystycznym.
Polska została uznana za rynek z ogromnym potencjałem wzrostu i dlatego ASEZA chce dotrzeć do Polaków z informacją na temat atrakcji turystycznych regionu Akaba. W tym celu rozpisano międzynarodowy przetarg na opracowanie i realizację koncepcji promocji Akaby w Polsce. Przetarg wygrała Sigma.
Umowa przewiduje prowadzenie aktywnych działań komunikacyjnych przez najbliższe 4 miesiące. Zadaniem agencji jest realizacja zaproponowanej strategii komunikacji, przede wszystkim szerokich działań medialnych i promocyjnych, adresowanych zarówno do biur podróży, jak i turystów.