9. edycja konferencji Impactor 2007
W kolejnej edycji konferencji Impactor 2007 zmieni się nieco formuła. Oprócz podsumowania roku w mediach i reklamie, prognozy oraz nowości na przyszły rok.
20.12.2006 07:10
Podczas konferencji, która odbędzie się 22 lutego 2007 w Hotelu Marriott w Warszawie, zostaną przedstawione m.in.: trendy w komunikacji marketingowej, prognozy rozwoju rynku reklamy w Polsce, podsumowanie, prognozy i nowości nt. telewizji, prasy, radia, PR, internetu. Zostaną także przedstawione informacje o rynku reklamy na Ukrainie i związane z nim szanse dla polskiego przemysłu reklamowego. Ten temat zaprezentuje prelegent z Ukrainy, Michał Furmanek (TAS Retail Banking).
W programie przewidziane są także wystąpienia LUNCH SPEAKER’a - Rafała Ziemkiewicza oraz DINNER SPEAKER’a Jakuba Bierzyńskiego (Optimum Media OMD), którzy będą mówili m.in. na temat przyszłości reklamy.
Tradycyjnie konferencję kończy uroczysta Gala, podczas której zostaną wręczone statuetki Impactora.
Impactor, jest jednym z najważniejszych w Polsce spotkań specjalistów z branży mediowej i reklamowej jest doskonałą okazją do za poznania się z wynikami i ocenami rynku reklamowego i mediowego za 2006 rok.
PODSUMOWANIA, PROGNOZY I NOWOŚCI W MEDIACH I REKLAMIE22 lutego 2007, Hotel Marriott w Warszawie
PrzywitanieKazimierz Krupa
Rynek Mediów i Reklamy 2006. PodsumowanieJarosław Roszkowski (Starlink)
Trendy w komunikacji marketingowejJacek Olechowski (Mothership), Tomasz Grzybowski (Mothership)
Prognozy rozwoju rynku reklamy w PolsceJakub Benke (Starcom)
Dyskusja: TV Next. O przyszłości rynku telewizyjnego i reklam w telewizjiProwadzi: Jacek Pochłopień (Forbes)
Przerwa kawowa
Telewizja: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.Artur Brandysiewicz (Initiative Media)
Prasa: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.Aleksander Śmigielski (OMD)
Radio: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.Maciej Teliszewski (CR Media)
Rynek reklamy na Ukrainie. Szanse dla polskiego przemysłu reklamowegoMichał Furmanek (TAS Consulting Kijów)
Internet: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.Michał Tober (IAB)
Lunch
Public Relations: Podsumowanie. Prognozy. Nowości.Paweł Trochimiuk (Związek Firm Public Relations)
Monitoring rynku dostawców usług komunikacji marketingowejGrzegorz Kiszluk (Brief), Mateusz Galica (TNS OBOP)
Nowy projekt badawczy. Satysfakcja klienta – wykorzystanie w komunikacji i sprzedaży.Cezary Kaźmierczak (MMT Management)
Z reklamy tradycyjnej do reklamy w punkcie sprzedaży. Trend czy chwilowa moda?Dominika Maison (Dom Badawczy Maison)
Nowe metody badania skuteczności kampanii reklamowych i planowania kampanii marketingowychHubert Hozyasz (CMR)
Dyskusja – Kryzys tradycyjnej reklamy? Debata oksfordzka.Prowadzi: Zuzanna Matyjek (Forbes)
LUNCH SPEAKER Rafał Ziemkiewicz (Dziennikarz)DINNER SPEAKER Jakub Bierzyński (Prezes, Optimum Media OMD) - Przyszłość reklamy.