70 komitetów o Unii
Strona internetowa broszury wysyłanej (RadioZet)
W publicznym radiu i telewizji ruszyła bezpłatna
kampania przed referendum europejskim. Do głosowania "za" lub
"przeciw" wejściu Polski do Unii Europejskiej przekonywać będzie
ponad 70 podmiotów: partii politycznych, klubów parlamentarnych,
stowarzyszeń i fundacji.
18.05.2003 | aktual.: 18.05.2003 17:18
"Na szczęście to tylko fragment kampanii referendalnej" - uważa premier. "Myślę, że więcej będzie zależało od tego co czyni prezydent, rząd, partie polityczne, instytucje pozarządowe i sami obywatele, ci którzy już są przekonani i przekonują innych" - dodał.
Przypomniał, że wiele organizacji, instytucji, partii politycznych prowadzi już od jakiegoś czasu własne kampanie przed referendum.
W ciągu trzech tygodni w ramach bezpłatnej kampanii w TVP wyemitowanych zostanie 25 godzin audycji referendalnych w programach ogólnokrajowych (po 10 godzin w "Jedynce" i "Dwójce" oraz 5 godzin w TV Polonia). Polskie Radio nada 45 godzin kampanijnych audycji. Zostaną one wyemitowane w programach: I, II, III i IV-Radiu BIS oraz w programie dla zagranicy - w Radiu Polonia (8 godzin).
Każdy podmiot uczestniczący w kampanii będzie ma na przedstawienie swoich racji tyle samo czasu.